miércoles, 4 de marzo de 2009

PAC1.1 Pregunta 4

¿Quines són les causes que originen els profunds canvis que estem patint en tots els àmbits en els darrers anys?
El gran progrés tecnològic és una de les causes dels profunds canvis que s’estan donant en tots els àmbits. La tecnologia forma part de la nostra vida i ja sense ella no sabrien viure. Ens hem fet dependents de l’ordinador, del telèfon mòbil, de la tele a la carta. Els meus fills m’he donen classes a mi:a fer PowerPoint, a caviar programes de Messenger...
La societat depèn de la tecnologia. Hi ha fracàs escolar perquè els nens viuen envoltats de les noves tecnologies a casa o en el seu entorn més proper i arriben a l’escola i a les aules no hem evolucionat pràcticament en res, estem igual que fa 70 anys amb la pissarra i el guix, amb el llapis i el paper.
Avui la meva filla que fa 5è de primària, ha fet uns exercicis a l’ordinador sobre la síl·laba àtona i tònica, després ha enganxat els resultats i li ha enviat al seu mestre de castellà. M’he quedat parada, en un moment ha fet una sèrie de passos que jo seria incapaç de fer-ho tan ràpid. La meva filla està tan familiaritzada amb les noves tecnologies que em sorprèn amb la facilitat que ho fa tot.

No hay comentarios:

Publicar un comentario