miércoles, 4 de marzo de 2009

Conclusions inicials PAC1. 1

Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?
Aquesta activitat m’ha servit per saber quins coneixements previs tinc d’aquesta assignatura i a partir d’aquí el consultor es pot fer-se una idea dels aprenentatges que tenim sobre els continguts que es tractaran en les properes activitats. És una presa de consciència per part de l’alumne que ens situa en un punt de partida i una avaluació inicial pel consultor que tindrà dels seus alumnes.
Hem hagut de aplicar tots els nostres coneixements i les nostres experiències viscudes per poder respondre les preguntes donades, que tal preguntes no són avaluades per la diversitat de respostes que poden arribar a tenir. També he pogut reflexionar sobre conceptes com tecnologia, ciència, educació i societat que estan tant íntimament relacionades.
Penso que moltes llacunes que tinc en el món de les noves Tecnologies me seran solventades i reafirmo la meva impressió que em va donar aquesta assignatura en quan a que serà prou interessant i que m’ha d’ensenyar moltíssim .

No hay comentarios:

Publicar un comentario